mandag den 11. marts 2019

Dag 1 i praktik

Jeg har i dag haft min første dag i praktik, nemlig på mit arbejde i Imerco på østerbrogade nr. 80.
Jeg mødte klokken 09:45, og starter med at få af vide af min kollega at min chef Kenneth og anden kollega Michalla, ligger begge syge, og kan derfor ikke komme på¨arbejde.
Så Nicole og jeg stod alene i butikken hele dagen.
Nicole er også en kollega, dog temmelig ny.
Vi starter med at tælle kasse og sørge for det hele stemmer.
Derefter åbner vi butikken klokken 10:00, og ruller varene ud foran.
vi kiggede på dagsordenen, og planlæggede dagen for i dag.
Vi havde et budget på 15.000, som vi skulle sælge for.
Vi havde slet ikke travlt, så vi havde tid nok til at rydde lidt op i butikken og på lageret.
Ved en 14:00 kom vores leverandør med en palle vare fra Georg Jensen og kilner, som jeg så fik lov til at modtage, imens Nicole gjorde plads til dem på lageret. 
Jeg gik hjem klokken 15:30, da jeg ikke havde holdt frokost, og så kom en kollega ved navn Nina og overtog.
Alt i alt har min dag været okay
Lille video af butikken

Ingen kommentarer:

Send en kommentar