mandag den 1. april 2019

IT udvikling

Jeg har fået til opgave at tænke over hvordan min virksomhed (Imerco), kan udvikle deres it system.
Jeg ville starte med at invistere i helt nye computere, da dem de har ligenu er nogle kæmpe kasser, der er lidt langsomme i betrækket. Efter de har fået nye computere ville jeg gå ind i backoffice og udvikle det, så det bliver lidt mere overskueligt.
Ligenu er backoffice en smule rodet og svært at finde rundt i.

Imerco har en it levarandør, det vil sige vi kan ringe til en it service og sige at feks. kasse 1 driller, og så kan de sidde hjemmefra og komme ind på kassen, og fikse problemet.

Vores hjemmeside kan man også pille lidt ved, man kan skrive mere spicifikt hvilke vare der er i de forskellige butikker, da feks. Imerco og Imerco Home er 2 forskellige butikker, med forskellig vare sortiment. Det kan ske at det forvirre kunderne lidt og tror at de huslige ting er i en 'normal' Imerco, hvilket det ikke er.

Et andet problem vi ser meget er det om varen er i den butik kunden besøger.
De finder en vare på hjemmesiden, der står så at feks. Imerco Østerbro har dem på lager.
Så tager kunden til den Imerco, og så siger vi så at den har vi desværre ikke.
Så forstår man godt at kunden bliver ret frustreret.
Så de skal opdatere lageret og hjemmesiden vesentligt hurtigere.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar